Gratis zeefdruk

De publiciteit rondom het verstrekken van een gratis zeefdruk van Peter O. Gerrits voor de huishoudens in Fochteloo is in volle gang. Het centrum voor prentkunst krijgt veel verzoeken van oud-inwoners van Fochteloo en van buitenstaanders of zij toch geen gratis prent kunnen bemachtigen.

Verloren verleden, zeefdruk, Peter Gerrits 2017

Helaas kan dat niet, alleen kan de prent nog gekocht worden voor € 150,– (ingelijst en wel). Er zal een strenge controle zijn bij de uitgifte op zaterdagmiddag 2 september van 13.00 – 17.00 uur. En de aktie loopt door tot het moment dat de oplage op is. U kunt niet een prent ophalen voor een buurvrouw of een familielid in Fochteloo. Zij die de prent ingelijst willen hebben, worden verzocht € 50,– mee te brengen. Het centrum zorgt dan voor een inlijsting bij een lijstenmaker in Groningen.

Kom in ieder geval tijdig naar het centrum op zaterdagmiddag 2 september.

De tentoonstelling van Peter Gerrits is te zien tot en met zondag 24 september. Hier met zijn nieuwste zeefdruk ‘grus grus’ (kraanvogel in het Fochteloerveen)