Nieuw: digitale nieuwsbrief

Bijna twee weken geleden ging de eerste digitale nieuwsbrief de deur uit. Helaas kwamen 41 terug omdat het email-adres niet juist was. Wilt u alsnog de nieuwsbrief ontvangen, meld u nu aan. Ook voor de nieuwe belangstellenden bestaat de mogelijkheid nog voor de toezending. U kunt onder andere lezen over het tentoonstellingsprogramma 2018.

Toezending is interessant omdat er een speciale aanbieding is van een boek met vijf originele houtgravures voor slechts € 25,–. De aanbieding geldt alleen voor de ontvangers van de nieuwsbrief.

De tweede Nieuwsbrief verschijnt in december 2017 over het speciale openingsprogramma van Culturele Hoofdstad 2018 in ons centrum op vrijdagavond 26 januari 2018 met een voorstelling over verhalen uit de Griekse mythologie gebracht door de bekende Stellingwarver schriever Johan Veenstra en de niet minder bekende houtgraveur Peter Lazarov, die dan speciaal overkomt uit Bulgarije. De voorstelling is tweetalig: Stellingwerfs en Nederlands.

Er kan nu al ingetekend worden op de voorstellingen, die om 19.30 uur, 20.30 uur en 21.30 uur beginnen. Per voorstelling kunnen 33 gasten toegelaten worden. De toegang is gratis, koffie/thee met koek € 1,25. Even een mailbericht naar info@stichtingnobilis.nl onder opgave van aantal personen en hoe laat u wilt komen. U krijgt van ons een bevestiging.