Workshops voor volwassenen

Het blijft niet alleen bij kijken, bewonderen en verwonderen in het centrum voor prentkunst. Met regelmaat worden er interessante workshops gegeven door gerenommeerde kunstenaars in verschillende prent- en druktechnieken. Dat doen we niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Altijd met een klein deelnemersaantal, zodat er veel aandacht aan elke deelnemer besteed kan worden.

Workshops Antje Veldstra

antje-veldstra

Maandag 12 oktober 2020, dinsdag 13 oktober 2020, woensdag 14 oktober 2020 en donderdag 15 oktober 2020

van 10:00 tot 17:00 uur

Workshops meerkleurendruk.

In het centrum voor prentkunst in Fochteloo worden ook in 2020 weer onze succesvolle workshops gehouden. De workshop Meerkleurendruk van zondag 13 september gaat niet door en is verplaatst naar maandag 12 oktober, dinsdag 13 oktober, woensdag 14 oktober en donderdag 15 oktober (10.00 – 17.00 uur). U kunt kiezen voor eendaagse of een tweedaagse workshop. Geef u op onder vermelding van uw voorkeursdag/dagen via info@stichtingnobilis.nl Een dag lang met een prentkunstenaar aan de slag om een eigen prent(je) te maken. Wij raden u aan zich snel aan te melden omdat het aantal deelnemers beperkt is. Stichting Nobilis werkt met drie zeer ervaren kunstenaars met een eigen lespraktijk. De kosten zijn € 65,00 per dag of € 130 voor twee dagen (incl. alle materialen, maar ook de lunch en koffie en thee), (min. 4, max. 6 deelnemers).

Aanmelden kan alleen via info@stichtingnobilis.nl of Lange Akker 24, 8431 PG Oosterwolde.

Workshops Peter Lazarov

Helaas voor ons blijft Peter Lazarov nog een jaar langer in China. Zijn eerder aangekondigde workshops gaan niet door en zijn uitgesteld tot in oktober 2021.

Donderdag tot en met zondag van 13:30 tot 16:30 uur.

Reserveer uw tijdslot

Route