Workshops voor volwassenen

Het blijft niet alleen bij kijken, bewonderen en verwonderen in het centrum voor prentkunst. Met regelmaat worden er interessante workshops gegeven door gerenommeerde kunstenaars in verschillende prent- en druktechnieken. Dat doen we niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Altijd met een klein deelnemersaantal, zodat er veel aandacht aan elke deelnemer besteed kan worden.

Workshop Antje Veldstra

antje-veldstra

Zondag 13 september 2020 van 10:00 tot 17:00 uur

Workshop meerkleurendruk.

In het centrum voor prentkunst in Fochteloo worden ook in 2020 weer onze succesvolle workshops gehouden. Een dag lang met een prentkunstenaar aan de slag om een eigen prent(je) te maken. Wij raden u aan zich snel aan te melden omdat het aantal deelnemers beperkt is. Stichting Nobilis werkt met drie zeer ervaren kunstenaars met een eigen lespraktijk. De kosten zijn € 65,00 (incl. alle materialen, maar ook de lunch en koffie en thee), (min. 4, max. 6 deelnemers).

Aanmelden kan alleen via info@stichtingnobilis.nl of Lange Akker 24, 8431 PG Oosterwolde.

Workshops Peter Lazarov

Woensdag 7 oktober 2020 van 10:00 tot 17:00 uur

Workshop Houtgravure.

In het centrum voor prentkunst in Fochteloo worden ook in 2020 weer onze succesvolle workshops gehouden. Een dag lang met een prentkunstenaar aan de slag om een eigen prent(je) te maken. Wij raden u aan zich snel aan te melden omdat het aantal deelnemers beperkt is. Stichting Nobilis werkt met drie zeer ervaren kunstenaars met een eigen lespraktijk. De kosten zijn € 65,00 (incl. alle materialen, maar ook de lunch en koffie en thee), (min. 2, max. 6 deelnemers).

Donderdag 8 oktober 2020 van 10:00 tot 17:00 uur

Workshop Mokuhan (de techniek van de Japanse prentkunst).

Vrijdag 9 oktober 2020 van 10:00 tot 17:00 uur

Workshop Houtgravure.

Peter Lazarov is op dit moment nog in China, waar hij twee jaar lang werkt. Eind augustus weten we pas of hij terugkeert naar Bulgarije en vervolgens in oktober in Fochteloo aanwezig. Aanmelding is dus onder voorbehoud.

Donderdag tot en met zondag van 13:30 tot 16:30 uur.

Reserveer uw tijdslot

Route