Workshops voor volwassenen

Het blijft niet alleen bij kijken, bewonderen en verwonderen in het centrum voor prentkunst. Met regelmaat worden er interessante workshops gegeven door gerenommeerde kunstenaars in verschillende prent- en druktechnieken. Dat doen we niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Altijd met een klein deelnemersaantal, zodat er veel aandacht aan elke deelnemer besteed kan worden.

dag-van-de-prentkunst-antje-veldstra

Workshops kleurenhoutsnede Antje Veldstra

Zaterdag 25 september en/of zondag 26 september (naar keuze)

Nu ook extra cursusdag op maandag 27 september 2021

Antje Veldstra komt naar Fochteloo voor het geven van een workshop kleurenhoutsnede. U gaat aan het eind van de dag met een echt zelfgemaakt prentje naar huis. U kunt kiezen voor zaterdag 25 september of zondag 26 september van 10.00 tot 16.30 uur. Wilt u twee dagen les? Dat kan ook. Per dag kost de workshop 65 euro, alle materialen en lunch, koffie en thee inbegrepen.

Aanmelding op volgorde van binnenkomst: maximaal 6-7 deelnemers.

Let op: De cursusdagen op zaterdag 25 en zondag 26 september zijn volgeboekt. Daarom is er een extra cursusdag georganiseerd op maandag 27 september 2021. Aanmelden

Donderdag tot en met zondag van 13:30 tot 16:30 uur.

Reserveer uw tijdslot

Route