nobilis-cahier-14

Nobilis Cahier 14

Een nieuwe publicatie bij de Stichting Nobilis: Erik van Ommen. Vogelprenten ontwerpen, snijden en drukken. 95 afbeeldingen! Eenmalige oplage: bestellen nu mogelijk: € 8,00 + € 3,84 verzendkosten. Bent u Vriend van de Stichting Nobilis dan krijgt u het gratis thuis gestuurd. Vrienden doneren jaarlijks minimaal dertig euro en krijgen dan een jaarlijkse Vriendenprent (2021 Grietje Postma), uitnodigingen en kortingen. Meldt u aan. Binnenkort leest u meer op onze website over dit nieuwe cahier dat gaat over hoe Erik van Ommen in de techniek van de reductie-houtsnede zijn prachtige vogelprenten maakt. Het is een interactieve publicatie. Bij bepaalde prenten vindt u QR-codes afgebeeld, die ervoor zorgen dat u een filmpje te zien krijgt over het maken van juist die prent.

Erik van Ommen aan het werk

Erik maakte een aantal instructieve video's van de totstandkoming van zijn werk. In het cahier zijn QR-codes te vinden die rechtstreeks naar de video's verwijzen.