Speciale intekenactie

Het bestuur van Stichting Nobilis prijst zich bijzonder gelukkig u te mogen informeren over opnieuw een samenwerking met Open Stal Oldeberkoop. Van 29 juli tot en met 27 augustus zal daar in het gebouw van de Stichting Stellingwarver Schrieversronte de tentoonstelling van etsen van Karel Wetselaar (1935-2017) te zien zijn. Bij de tentoonstelling daar verschijnt een Nobilis-boek.

Het boek is geschreven door Radboud Hafkenscheid uit Haulerwijk, telt 120 pagina’s met ruim 120 afbeeldingen, wordt vormgegeven door Sijtze Veldema, die ook alle etsen heeft gefotografeerd. Het boek heeft een hard cover met een leeslint en gaat 20,00 euro kosten.

Karel J.M. Wetselaar (1935-2017) – Winter – Beeld: Sijtze Veldema

Boek + originele ets van Karel Wetselaar

Er is een speciale intekenactie voor 125,– euro, waarbij uw naam en woonplaats achter in het boek worden vermeld in de lijst van intekenaren, u krijgt natuurlijk een boek, een uitnodiging voor de presentatie  en u krijgt dan een originele ets van Wetselaar. Dat kan omdat de Stichting Nobilis een rijke collectie doubletten heeft, ontstaan door twee schenkingen. Het Rijksmuseum Amsterdam heeft een rijke collectie etsen en foto’s van Wetselaar. Het zal de grote verrassing van 2023 worden. De tentoonstelling in Open Stal is ook een verkooptentoonstelling. De intekenactie draagt bij in het kunnen laten verschijnen van het prachtige boek. Later dit jaar of begin volgend jaar wordt er ook voorzien in een tentoonstelling in Noord-Holland. Meldt u zich aan voor deze bijzondere actie via info@stichtingnobilis.nl.

De intekenactie is inmiddels gesloten