Stichting Nobilis op 5 februari weer open

Vanaf  zaterdag 5 februari is het centrum voor prentkunst weer geopend voor publiek op donderdag- tot en met zondagmiddag van 13.30 – 16.30 uur. De nieuwe tentoonstelling loopt door het hele gebouw. U volgt een bewegwijzerde route, houdt anderhalve meter afstand en draagt een mondkapje. Aanmelding vooraf niet nodig. Materialen voor het schoonmaken van uw handen aanwezig. Als we voorzichtig zijn, beschermen we elkaar en hoeven we misschien niet weer door coronamaatregelen te sluiten.

Lezing Peter Lazarov op 25 maart 2022

We brengen u graag op de hoogte van onze nieuwe tentoonstelling, maar onder de button Doen van onze website leest u ook meer over nieuwe workshops van Peter Lazarov. Hij verzorgt overigens op vrijdagavond 25 maart om 19.30 uur een lezing over zijn vierjarig verblijf in China. Aanmelden nodig: info@stichtingnobilis.nl en de kosten van de lezing zijn euro 7,50 incl. koffie en thee met koek.

Het tentoonstellingsprogramma 2022 en de activiteiten van de Stichting Nobilis worden financieel gesteund door de provincie Friesland en de gemeente Ooststellingwerf en een aantal cultuurfondsen.